Böda sand ♥

Hej hej!
I fredags åkte vi till Böda sand. Vi har haft en helt underbar helg! Har sovit i tält, vilket gick förvådnadsvärt bra! Vaknade inte så mkt fler ggr än vad jag gör hemma.
Min syster Annika m. familj var ju också där.. så vi har myst med dem hela helgen!

Vi har solat på stranden, badat i havet (jag också hihi), solat i pool området och badat i poolen (var super skönt!!), ätit glass, spelat minigolf, Dennis, Mange och Philip körde Go Cart, och tjejerna och Philip gick på vatten i en stor uppblåst boll och hoppade studsmatta i sele så dem kunde göra massa volter m.m.
Malou (hunden) badade på hundstranden... eller hon sprang mest runt i sanden som en stolla :)

Igår när Dennis och jag körde hem, så stannade vi till i Borgholm.. där blev det en god matbit på Pappa Blå, gick och kikade lite i dem mysiga affärerna och köpte mig en tunika. Sen åkte vi hem till våra saknade djur!

Det var sååå varmt i huset, har varit sjukt jobbigt att sova i natt.. Ändå vädrade vi hela tiden och hade fläkten igång. Men det hjälper ju inte när det är så varmt ute :P

I torsdags var jag förresten på läkarbesök i Kalmar. Och läkaren sjukskrev mig  fram till den 14 september..  då jag ansökt om havandeskapspenning. Så antagligen kommer jag inte jobba mer under graviditeten. Om havandeskapspenningen godkänns. Både tråkigt men jag måste ju tänka på min kropp i första hand.. vad man orkar med. Denna veckan ska jag iaf till sjukgymnasten.

Idag är det måndag och vi går idag in i graviditetsvecka 23 ♥ Lovley!

Ha det bra! Kram på er


Kommentarer
Postat av: Boel

tråkigt att inte träffa dig på jobbet,men helt rätt att du stannar hemma. Viktigast är att du o bebisen mår bra! Kram,kram

2010-07-12 @ 13:23:36
URL: http://null
Postat av: Pauline

Härligt att det gick bra att sova i tält :)

Låter som ni haft det riktigt mysigt! :)

Ja skönt att du fick sjukskrivning och kan koncentrera dig på att ta hand om dej själv o bebis! <3

Vi går oxå in i ny vecka på måndagar, häftigt :P

Puss

2010-07-12 @ 14:14:58
Postat av: Milla

Låter som en mysig semestertripp :)

Skönt att du får vara sjukskriven nu, och nu har du ju passerat hälften gumman :)



Kramar <3

2010-07-12 @ 21:45:10
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback