Böda

Hej på er!
Som ni vet så åkte Dennis och jag tillbaka till Böda igår.
Låg på stranden och solade hela dagen och badade massor! Super härligt! Brände oss lite, trots att vi smörjde in oss noga med stark solskyddslotion.

På kvällen bjöd vi ut Annika och Magnus på restaurang "Sjöstugan" i Byxelkrok. Vi åt grillbuffé där.. Här kommer lite bilder (tagna från mobilen) då min var kvar hemma...


Utsikten från uteserveringen där vi satt.

Idag efter frukost startade ovädret som vi visste om att det skulle komma. Så det blev några rundor yatsy och sedan lite lunch innan hemfärd...
Så nu sitter man hemma, trött och har ont i ryggen... men jag är väldans nöjd med helgen.. känns som söndag idag hehe...


En väldigt trött jag med massa kuddar bakom stackars ryggen.. önskar er en trevlig kväll!!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Pauline

Mysigt att få komma iväg o rå om varandra lite :)

Bra att du e nöjd trots ryggvärken, får hoppas den känns bättre snart! Puss

2010-07-18 @ 13:48:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback