Dåligt väder- yes!

Åh så härligt med lite dåligt väder! Ja jag ljuger inte... hela vår semester har varit kanonvarm och svettig. Helt underbar, men jag känner att man behöver några svala dagar också. Och sen hoppas jag att solen vill tillbaka igen.
I natt har jag sovit som en riktig kratta. Haft såå ont i min rygg och varmt o kvavt har det varit i sovrummet. Och så vaknade jag nu vid 8... skönt att stiga upp!

Idag skulle nog Dennis inte jobba hela dagen, utan han skulle försöka sluta lite tidigare. Och om inte regnet vräker ner ska vi till Östersjöfestivalen en sväng. Sen ska vi handla hem lite till imorgon.

Imorgon fyller min bror 40 år... så vi ska fira honom då..

Näpp, lite frukost nu om en stund. Ha det gott!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha jag håller helt med dig om vädret ;) Fast om solen ska komma tillbaka så får de banne mej inte vara så kvavt :P Puss

2010-07-24 @ 11:46:19

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback