Sista dagen!

Hallå!

Dennis sista semesterdag idag... Lät honom ha en rejäl sovmorgon, han sov enda till 11 :) Själv vaknade jag vid halv 9 och gick ner och kollade på nyhetsmorgon. Och det var sent för att vara mig.. brukar vakna tidigt nu mera...

Dennis har varit duktig och har klippt hela gräsmattan.. det tar ju sin lilla stund.
Och jag har tvättat, rengjort diskmaskinen invändigt med mirakelmedel.. nu glänser den som bara den igen :) Och så har jag fixat mina uteblommor.. tagit bort lite vissna blommor så de nya som kommer syns.

Nu på eftermiddagen tog vi och duschade och schampoonerade hundarna. Så nu ligger dem och jäser i kvällssolen.. Dem tyckte det var jätteskönt.. speciellt Acira som verkligen älskar vatten och så blev dem masserade och borstade också.
Katterna har jag också kammat, så nu blev dem av med massa hår.

Nu ska dogsen få lite matrester.. kyckling i brunsås och ris.. kommer dem gilla.. dem älskar att få matrester ;) Sen blir det nog mest bara att slappa.. ska hänga upp lite badlakan också som jag tvättat.

Hoppas er dag varit bra! Många kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad mysigt för vovvsen att få bada lite :)



Vi var i Vimmerby i två dagar, tillsammans med alla andra turister ;)



Kramar

2010-07-18 @ 22:57:43
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback