Kalasande

God morgon mina vänner!
Idag är jag uppe tidigt, kunde inte somna om efter Dennis stigit upp.
Ska snart ta och fixa mig lite frukost...

Naturell Yoghut med frysta hallon och ett kokt ägg får det nog bli.. eller osötat bröd.. men det är inte lika nyttigt när man har högt socker. Mycket som inte är bra att äta och allt är bland mina favoriter. Men detta ska nog gå bra som ni säger!

Idag ska jag städa det sista inför kalaset imorgon. Har en del att göra.. men Dennis får nog ta hand om dammsugningen i alla fall.

Det ska bli roligt med kalas och träffa alla. Jag ska bjuda på pajer; tacopaj, skinkpaj och skaldjurspaj med nybakta "hemmagjorda" frallor, sallad och dressingar.
Jordgubbstårtor och kladdkaka till kaffet sen :) Låter väl inte helt fel!?! ;-)

På söndag är det kalas igen och denna gången är vi bjudna på kalas. Dennis brors tjej fyller 23 år. Så vi ska dit och fira henne :)

Nä lite frukost och så innan man får sätta igång.. blir säkert många pauser för ryggen.. men jag behöver nog inte stressa!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Milla

Kalas är aldrig fel ;)

Kom bara ihåg att vila lite också :)



Kramar

2010-06-11 @ 20:09:27
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback