Nu är det nedräkning :D

Hej på er! :)
Idag går vi in i graviditetsvecka 20!!! Halva tiden! Så nu blir det nedräkning. På torsdag ska vi på ultraljud och då får vi ett bf-datum.. Än så länge har vi fått den 8 november.. vilket även stämmer med uträkningarna. Så det ska bli spännande om det blir samma eller om det ändras :) Det viktiga är ju inte vad det blir för datum, utan att barnet mår bra och växer som det ska ♥

Förra ultraljudet som vi var på den 6 maj :)

Igår fick jag komma och prata med en läkare.. fick inte ut så mycket av det... vila och sjukgymnastik var vad hon rekommenderade.. Går det inte över så kommer jag prata med min bm (som varit sjuk  nu).. och hon har kontakt med egna läkare. Läkaren igår sjukskrev mig iaf fram till semestern. Så nu behöver jag inte vara rädd för att göra mig ännu mer illa på jobbet.

På fredag efter Dennis jobb går han på semester och vi är lediga 4 veckor ihop <3 Ska bli helt underbart... och jag längtar efter midsommardagarna. Torsdag till söndag som vi ska tillbringa på Eriksöre camping på Öland :) Tillsammans med min syster Annika och hennes sambo. Min svärmor och svärfar och Dennis syskon + respektive kommer också på besök.. men jag tror det bara är Jonna som ska ligga där nån natt.

Varje år.. på tordagen innan midsommarafton har dem i Karlskrona en marknad som kallas lövmarknaden. Jag tror den har funnits sedan 1871.. vad jag kunde få fram på google. Det är en tradition att åka dit.. köpa bigaråer, jordgubbar, lite marknadsgodis m.m Tycker det är jättemysigt <3

Ha en bra dag! Kramar Hanna


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja nu e det bara halva tiden kvar :) Skönt när man kommit så långt i graviditeten :)

Härligt att ni har hela semestern tillsammans sen! :)

Nej skönt att du iaf blev sjukskriven så du slipper oroa dej för att nåt ska hända på jobbet :S

Men du, se till att vila nu med ;)

Puss

2010-06-15 @ 15:49:58

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback