Stan

Igår efter ultraljud och provtagning, så åkte jag in till stan med syster Jenny och systersonen Devin.
Gick mest och kikade.. Syrran shoppade massor som vanligt :P Vi lunchade riktigt äcklig sprödbakad spätta på Åhléns.. vet inte vad dem hade gjort med den.. ingen av oss kunde äta upp den.. smakade typ bränd olja.. blärk!

Hade en mysig dag iaf.. trött va man i rygg och fötter sen... vid 17 tiden åkte jag hem och vilade/slappade...
Och sen fick jag åka in igen vid 22-tiden och hämta Dennis.. Han hade varit i Ronneby på sommarfest med jobbet... så då fick jag ställa upp som chaufför :)

Och idag när han slutar jobbet går han på semester!!!! Härligt!!!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback