Telefon.. äntligen händer det nåt...!

Pust... känns som jag har suttit i telefon hela eftermiddagen!
Min barnmorska i Torsås är sjuk sen förra veckan. Och då har det missats/ glömts bort!!! (trots att jag ringt och ringt och pratat in i tel.svar) att göra nåt åt mitt sockervärde! Så nu har jag ringt runt lite och nu blev det verkligen fart på det.

På torsdag efter ultraljudet i Kalmar ska jag till Torsås vårdcentral för att lämna blodprover. Och idag skickar barnmorskan jag pratade med i telefon, remisser till dietist, diabetessköterska och läkare i Kalmar!
Hoppas jag får tid snabbt!

Skönt att det äntligen händer nåt.. nu har jag ju ändå väntat i en vecka sen jag var på glucos belastningen. Jag vill ju gärna veta vad jag kan äta och bör undvika och hur man ska gå vidare...

Kram




Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback