Lycklig!

Hejsan!

Ååh så härligt att solen vill titta fram idag.
Sitter och äter lite soppa nu och smörgåsrån.. gottigt! Och när jag har ätit upp ska jag gå ut i det fina vårvädret och kika på mina vårblommor i trädgården :) Och kanske ta en kopp te på fastukvisten.. mys!
Ska sätta ut kisarna i rastgården också, tror dem kommer njuta av att vara där och lyssna på fåglarna!

Man blir så himla glad av sol, det är så underbart och jag är lycklig! :)

Jag ska ta med mig kameran ut, så det blir kanske lite bilder här sen!

Ha det så bra!

Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, visst blir man lycklig av att solen tittar fram, underbart!



Saga kommer inte gå själv, jag misstänker att det blir jag som får följa med :)

Godis måste man ju äta :D



Var gärna med och tävla om ett namnhalsband :)



Kramar

2010-03-30 @ 11:21:48
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Oh gumman, vad jag har längtat efter att få höra att du e lycklig!! Jag hoppas att det kommer fortsätta vara så nu :)

Puss

2010-03-30 @ 17:25:39

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback