Min vecka

Hej på er!

Kommer väl inte ha så mycket tid över i veckan för att blogga. Har en ganska så fullspäckad vecka.
Dennis jobbar i Kalmar nu måndag och tisdag och kommer nog hem ganska så sent dessa dagarna.

Ikväll ska jag jobba första natten på ett tag, och det känns faktiskt rätt så bra. Jag jobbar även imorgon. Och imorgon är en stor dag :) Då fyller nämligen lilla söta Acira hela ett år!
Onsdag kväll kommer jag tillbringa en stund på jobbet då vi har arbetsplatsträff och då får jag även träffa vår nya chef.
Torsdag ska vi till veterinären med Acira, hon ska få sin 1 års spruta och vi ska få hjälp att klippa hennes klor, då det varit så svårt de senaste gångerna.
Sen är det äntligen helg igen och jag har väl inget speciellt inplanerat då vad jag vet än.. Förutom på söndag då jag jobbar igen. Och så hoppas jag att vi får lite mer gjort i badrummet då.. åååh vilken tid allt ska ta, vill ha mitt badrum klart nu!

Det va lite av vad som händer i min vecka..
Hoppas ni får en bra vecka!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter som en fullspäckad vecka för dej gumman :)

Hoppas du har en bra kväll på jobbet!



Kramar

2010-03-22 @ 21:23:40
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback