Söndag

Hej  på er! :)

Idag är det söndag och helgen är snart över. Om ett tag ska jag bege mig till jobbet och idag kommer det nog nästan vara ljust när jag kör dit.. vi har ju ändrat till ljusare tider nu :) Såå härligt!
Jag jobbar bara en natt, enkelsöndagen är den bästa!

Idag lagade jag kalops till middag och det var så gott! Sedan gick jag och la mig och sov i 2 timmar. Superskönt att sova! Och det behövdes också eftersom jag jobbar i natt.

Nu är svärfar här och hjälper Dennis att sätta dit taket i badrummet :) Blir verkligen skitsnyggt och spottarna me! :) Nu är det inte så långt ifrån invigning... det har ju vekligen tagit minst dubbelt så lång tid.. lite drygt.. men men, nu är det snart klart! Imorgon kommer kanske rörmokaren och kopplar in vattnet också.

Nu måste jag sminka till mig lite och fixa matlåda till jobbet.
Ha det bra!

Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad skönt att badrummet snart är färdigt :) Är jättenyfiken på hur det ser ut :)



Kramar

2010-03-29 @ 09:45:12
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Milla

Vet inte riktigt hur vi ska fira påsk. Bra planering va? ;) Saga ska få gå påskkärring iaf :) Hur ska ni fira?



Kramar

2010-03-30 @ 10:19:17
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback