Lyckliga jag!!! ♥

Hejsan!!
Oj vad denna veckan har gått fort, känns som det var helg i förgår!
Veckan har varit ganska fullspäckad med jobb, möten, lite roligheter som jag berättar om nån annan gång :) ♥
Och idag har jag varit i Kallinge, hos Jenny, Peter och deras Toypudel Selma. Vi åt frukost ihop, sen visade dem ett hus som dem är intresserade av, var inne i en fiskeaffär.. dem skulle handla lite presenter och så..
Sen bakade Jenny och jag en rabarber/hallonpaj med knäckigt täcke på.
Åkte till butiken Mairo, för lite inredningsinspiration. Sen åt vi den goda pajen och därefter var det tid för hemfärd för min del.

Jag har varit med Dennis idag hos läkaren, p.g.a. sitt ben. Och läkaren han kände och klämde och trodde att det kunde vara korsbandet som var av/skadat. Så han skulle få en remiss till röntgen och då bedöms det om han får komma till ortopeden för titthålsoperation.
Hoppas det går snabbt och att det går att fixa.. stackars älskling...
Ikväll ska vi bara mysa. Äta tacos och godis och slappa..

Hoppas ni får en fin fredag! (trots vädret)....

Kram från lyckliga jag!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Me like your happiness!! :) <3

Hmm stackarn, hoppas de fixar till hans knä fort!

Puss

2010-05-07 @ 19:26:55
Postat av: Jenny

Tack för igår gumms :) Kul att du kom! Får ta å träffas snart igen!!! Vi har ju en del att snacka om :P Hihi

Hoppas Dennis får hjälp me sitt knä snart iaf!!! Så han slipper gå å ha ont!



Pussa

2010-05-08 @ 15:18:20
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Nu blev jag jättenyfiken :)

Hoppas dom fixar hans onda ben snabbt så han slipper ha ont!



Kramar

2010-05-08 @ 23:27:01
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback