Idag firar jag 7 år......

7 hela år som rökfri!! :) Och jag saknar inte det ett dugg. På nyårsafton brukar jag blossa lite cigarr för att fira in det nya året. Men det är det enda me...
Så grattis till mig själv!

Snart bär det av till barnmorskan. Koll av blodtryck och så.. Hoppas det ligger bra idag.

Igår kom rörmokaren hit, och drog rören till elementerna och Denne satte upp lite gipsskivor på väggarna, samt att han förberedde valvet och rev där mellan dagens tv rum och nya matsaltrummet/vardagsrummet.
Idag kör väl Dennis sista rycket när han kommer hem. Jag kommer hjälpa till en del. Vi ska försöka göra klart för spottarna vi ska ha i ena rummet. Vet inte hur mycket han hinner imorgon.

Måste nämligen köpa hem lite tunga saker; kattmat, hundmat o.s.v. (får ju passa på nu när han kan bära sånt tungt).. och så ska jag skriva lite papper på jobbet.. ledighetsansökan om föräldrarledighet och så vidare..

Idag är det riktigt hörstrusk ute.. blåst, grått och spöregn :/ Och jag ska snart ut i detta väder.. brrr! Tur det bara är en snabbis!

Ha det gott! Kramar

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jaha det sket sig med det, bara för dej att vila ist!!!

Duktig du e som hållt uppe så länge!! O skönt att du inte har nåt sug efter det :) Puss

2010-11-03 @ 17:45:10

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback