Nya vinterskor

Hejsan!
Nu är vi nyss hemkomna. Denne har lämnat sin firmabil och tömt den på diverse saker. Vi har varit på mitt jobb och träffat min chef. Skrivit föräldrarledighetsansökan och gett henne kopia på havandeskapspenningen som hon även ska skicka till lönekontoret. Och så har jag skickat papper till försäkringskassan..
Vi har varit och ätit kalops på Matkult och handlat på Maxi.. Sen till Djurkompaniet där vi köpte kattmat och kattsand. Och vidare till Mats Svenssons bil....

Köpte ju vår SantaFe i slutet av augusti och fick inte med några vinterdäck då. Men det stod skrivet på pappret att det skulle ingå.. Så nu har vi fått besked om att vi ska få helt splitternya! :) Dubbdäck med 18" alufäljar.. det ni... det trodde vi ju inte direkt. Så vi blev då glada minst sagt. Nästa vecka ska vi åka dit och få dem nya "skorna" på plats :)

Dennis har även ringt och fått tiden inför imorgon.. så klockan 9.00 är det dags för operationen och han skulle vara "klar" för hemfärd runt 15-tiden. Så nu bebis stannar du där du är ;) Ska ju kolla upp blodtrycket när vi lämnat av Dennis så han kommit till rätta. Svärmor ska följa med mig. Skönt att ha lite stöd. Det är ju en nevrositet hela alltet minst sagt..

Jaja, nog tjötat för idag..

Hoppas ni får en skön kväll!
Kramen


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Lycka till imorrn till er båda!! Håller tummarna för dej gumman :)



Nån dag till får liten vänta ;)



Kramar

2010-11-04 @ 21:52:57
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback