Lite av varje.....

Hejsan! Idag fyller min pappa år.. Han blir 57 år. Gjorde ett scrappingkort igår och hoppas det kommer fram idag och så får jag slå en signal till honom me :)

Just nu är Dennis i Kalmar.. han är hos sjukgymnasten. Nu är det bara 3 dagar kvar till operationen. Jag är väl som vanligt mer nervös än Dennis. Dels för själva sövningen och så efterråt.. hur han kommer må stackarn.
Och så är jag nervös att bebis vill titta ut just då.
Hela morgonen idag har jag haft hemska värkar.. men dem är inte regelbundna och dem känns inte så när jag rör på mig.. e uppe och går och så vidare. Har haft förvärkar i 2 veckor nu, men dem har aldrig variit så starka som idag...
Bebis får ju gärna komma. Men helst nästa vecka så vi får allt det här andra överstökat. Inte de närmsta dagarna runt den 5e helst hihi.. sen får h*n titta ut när h*n vill :) Lilla krabaten... ♥

Idag kommer nog rörmokaren hit och fixar med rör och grejer till elementerna.. (vi ska ha vattenburna element).. Nu har stor del av nya rummet fått plyfaskivor och gips på plats på väggarna.. lite kvar bara.. Dennis har även beställt tak nu. Så XL-bygg skulle väl komma innan torsdag med en lastbil... blir finhyvlat vitlaserat tak.

Nä, nu måste jag vila lite känner jag!

Ha det gott! Kramen


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja vem vet, när mina värkar kändes mera så tog det 2 dgr sen så var hon ute så det kan ju vara på gång ;) Mycket ni ha hunnit med i helgen iaf, skönt det :)

Puss

2010-11-02 @ 20:23:46

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback