Ååh vågar jag säga det??

Hej!
Igår gick vi och la oss strax efter nio på kvällen... somnade direkt, sen vaknade jag att jag var kissnödig och hade ont i kroppen. Och när jag kollade på klockan var klockan bara 22!! Så jag hade sovit en timme, och jag trodde klockan var runt ett när jag brukar vakna. Snacka att jag blev snopen.. och fick lite ångest hehe...
Så höll natten på tyvärr :/ Jag vaknade i stortsätt en gång i timmen.. vände och vred. Tillslut tog jag två alvedon och då sov jag faktiskt lite bättre.. men vaknade nån gång ändå.
Så höll det på och för en halvtimme sedan (halv 11) steg jag upp...

Och jag vet inte fall jag vågar säga det, men jag mår mkt mkt bättre nu! :) Känns som jag är feberfri och jag är inte alls lika tung i huvudet! Så nu jäklar ska jag inte bli mer sjuk!

Idag är vi nere på 39 dagar till Bf... tänk 30-tal nu... iiih... spännande!

Hoppas allt ät bra med er!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så härligt att du mår bättre nu!!! Va skönt att de gick över så fort!!

Ha en härlig dag!!

Pussar

2010-10-07 @ 11:10:28
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback