Barnmorskan

Idag välkomnar vi Graviditetsvecka 38!
Helt sjukt nära man är nu och jag längtar nåt enormt efter vårt lilla mirakel! Bara 20 dagar till beräknad förlossning!

Imorse hade vi tid hos barnmorskan. Det gick bra och alla värdena låg bra förutom blodtrycket. Det var förhögt. Så vi fick boka in ett nytt besök redan om tre dagar (torsdag) för att kolla hur det ligger då. Jag hade iaf ingen äggvita i urinen denna gång.

Nu ska jag slappa lite.. kanske slumra till lite på soffan, för jag e riktigt trött!
Ha det bra!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja det e helt sjukt att ni e så nära nu! Vad snabbt det gått :)

Hoppas blodtrycket ser bättre ut på torsdag :) Bra att det inte var nån äggvita :)

Vad låg måttet på förresten? ;) Puss

2010-10-25 @ 20:27:15
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Snart, snart är ert lilla mirakel hos er!!

Jag gissar inom 2 veckor ;)



Kramar

2010-10-25 @ 20:35:13
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback