BB-väskan


Fanken vad grejor man ska ha med sig... undra fall jag missat något?! Jag är lite så me att jag hellre har med mig för mycket än för lite... Så jag kommer nog packa ner mer än vad som står ;P Bebissakerna tänkte jag packa ner i skötväskan och sen blir det någon träningsbag med våra saker i... Har alltså inte börjat packa än.. men har iaf tagit fram alla grejor.. men tänkte börja till helgen eller så...

Idag är det bara 1 månad kvar till beräknad förlossning.. Jag lär nog inte få tidigare... kommer nog gå över. Men jag hoppas inte det blir mer än en vecka i så fall... Men bebis får komma när den vill :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha ja det märks att du hellre vill ha för mycket ;) Men det e bara bra, man blir lätt uttråkad där :/ O ta med dig linnen med ;) Det e grymt varmt där på dagarna! Dock inte lika varmt på nätterna så ta med dig nåt varmt att sova i med.. Puss

2010-10-20 @ 13:07:54
Postat av: Jenny

Usch ja.. Hur mkt grejer som helst man ska ha me sig :/ Och så mkt saker som man liksom inte kan packa ner i förväg... Hoppas inte att man glömmer nåt! Men i värsta fall får väl Dadsen ta å köra hem efteråt å hämta ;)

Puss

2010-10-30 @ 13:30:47
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback