BM

Tjohej!
Nu har jag varit hos barnmorskan.
I måndags hade jag för högt blodtryck 125/90 och idag hade det sjunkit något... till 130/80.. fortfarande något för högt. Plus att jag hade äggvita i urinen idag.
Så jag fick boka ytterligare en ny tid (ons nästa vecka). Och fram tills dess fick jag urinstickor att hålla koll på urinen hemma så det inte blir mer äggvita. Blev det de så skulle jag ringa till bm eller förlossningen om jag inte fick tag på bm. Men det ska jag nog inte behöva ;)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Pauline

Glöm nu inte bort att kolla det med ;) Hoppas det ser fint ut! :) Puss

2010-10-29 @ 13:56:14
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Håller tummarna för att det blir mer.

Hoppas du har haft en fin dag :)



Kramar

2010-10-30 @ 19:27:08
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback