Drömmar och kärlek

Hejsan!
Oj vilka drömmar jag har nu förtiden. I stort sätt varje natt drömmer jag om graviditeten och förlossningen, Dennis och mig. Ännu har jag inte drömt om barnets kön hehe... Det blir en sån speciell känsla när man vaknar upp från drömmen.. blir helt varm i kroppen! Känslan kallas väl lycka antar jag ;)

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 3 år och 6 månader =) Snart 4 år... Det har verkligen gått fort.. fast att vi gått igenom mycket jobbigt tillsammans, med alla hormonbehandlingarna och provrörsbefruktningarna. Det har ju varit mycket lycka me emellan så klart :) ♥
 Och nu har vi bara lycka att se fram emot ♥  
 
♥Detta är den första bilden på oss! Vi hade varit tillsammans exakt en vecka ;)♥

♥ 23 maj 08 =) ♥


♥ Nyförlovade i Stockholm 090424 ♥

♥ I somras med bebis i magen ♥

Massor med år av kärlek! Och så kommer det fortsätta resten av våra liv!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad fina ni är!!

Jag hade också massor av drömmar innan förlossningen, ibland var dom så otroligt verkliga :)



Sv: Japp, det är Noah på bilden :) Han kan inte stå utan stöd själv, men reser sej och håller i sej :)



Kramar

2010-10-07 @ 20:05:15
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ni e så fina tillsammans! :) Snart så e lyckan total när det lilla knytet kommer ;) Önskar er en massa härliga o lyckliga år tillsammans!! Puss

2010-10-08 @ 16:18:50
Postat av: Pauline

Åh jag blir galen! Nu kunde jag inte kommentera på inlägget som e skrivet efter detta :/

Konstigt iaf att de flyttade datumet men det ha väl mest med att göra hur bebisen växer.. Så det kan ju ha varit att den var inte lika stor som den "ska" vara när ni va i den veckan.. Så vem vet du kanske föder den 14:e iaf, då ha du ju gått över 1 vecka om man ska räkna med befruktningstillfället ;)

Puss

2010-10-08 @ 16:25:23
Postat av: Jenny

Ojoj redan 3½ år!! Fast på sätt å vis känns de som att ni har varit tillsammans mycket längre!! Kommer knappt ihåg när ni inte hade träffats :P

Puss

2010-10-11 @ 15:33:49
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback