En dag på staun ;)

Tjohej!
Idag har jag haft en riktig kanondag. Träffade äntligen min arbetskollega Agnete (vi har inte setts sen i somras nån gång).. Superkul var det!
Först kollade vi lite i affärer och efter ett tag så gick till den hemskt goda Thai restaurangen i stan och åt deras buffé som är kanon! Var riktigt längesedan jag åt där nu me, så va extra gott.
Och vi kom dit lagom.. från att två platser va upptagna till att alla stolar va upptagna :P Verkligen poppis vid lunchtid.
Efterråt blev det at kolla lite till i affärer. Och sen efter nån timme i stan körde jag hem. Heeelt slut i kroppen. Så nu sitter jag i soffan och bara slappar.
Väntar på att Dennis ska komma hem, han skulle träna lite efter jobbet. Jag skulle nog kunna somna.. men tänka slötitta lite på Förkväll som börjar om en halvtimme typ.

Hoppas ni har haft en bra dag! 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh så kul att ni kunde träffas idag :) Måste haft mycket att prata om nu ;) Mmm så gott meed thaimat :) Hoppas du vilat upp dig lite nu :) Puss

2010-10-12 @ 17:58:25

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback