Första snön

God morgon!
I natt har den första snön efter sommarn fallit. Mysigt tycker jag! Men otäckt ändå, för vi har inga vinterdäck ännu på våra bilar. (Vi har allrounddäck och 4 hjulsdrift på Santa Feén iofs)... Men Dennis har ju sommardäck på jobbarbilen..

Det var lite typiskt att det kom snö just i natt.. hoppas inte det betyder att besöket jag väntar idag avbokas... återstår att se sen. Hoppas det blir lite mildare :)

Nu ska jag fixa mig lite frukost... Ha en bra dag!

Kramar


Riktigt så mkt snö har det inte kommit :P Men det ligger vitt i dikena och på gräsmattan och på bilen...

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vi fick lite snö här med idag :) Det snöade ungefär 2,5 minut ;) Saga skulle åka pulka imorrn.. eller inte ;)



Kramar

2010-10-21 @ 20:14:07
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Myysigt med snö! Synd att den är borta nu! :/

Puss

2010-10-30 @ 13:39:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback