Lördag

Fortsätter att blogga om lördag.
Dennis höll på ett par timmar på utbygget.. vi har kommit en bra bit! Visar bilder sen...

Vid halv 2 åkte vi in till stan och hämtade min syster Jenny med familj. Hon har ingen bil/körkort. Vi skulle ju nämligen på kalas hos vår storasyster Annika, som fyllt 35 år och firade även hennes bonusson Philip som fyllt 13 år.

Där bjöds det på mycket god smörgåstårta och massa god fika. Vi var där till halv 10 på kvällen tror jag.. innan vi körde och lämnade Jenny o dem och sen hem och däckade i sängen.

Var mysigt med kalas och Annika verkade uppskatta sin present från oss och även från dem andra så klart. Tyvärr tog jag inga kort.. jag hade väl förtrevligt att det glömdes bort helt enkelt ;P För den låg ju i min väska.

Japp, det var lördagen det...

Kramen


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback