Phew

Hallå hallå!
Shit så dåligt man sovit i natt.. varit vaken ggr flera och stackars Dennis lika så.. vi är väl på väg att bli sjuka båda två. Jag har halsont, ont i hals-nacke, tjock i halsen m.m. Och Dennis hostar som bara den, är torr i halsen och har haft massa huvudvärk...

Idag skulle XL-bygg komma hit med massa med byggmaterial till oss.. typ takpannor, fönster m.m och dem skulle iaf ringa till Dennis innan, så dem visste vart dem skulle ställa det.
Istället knackar dem på dörren (dem har väl missat att dem skullle ringa) och jag låg uppe i sängen helt slut. Men får ju gå snabbt ta på mig nåt och gå ner o öppna dörren.
Och det var ingen vacker syn dem fick haha... där stod jag i min knallröda lite förstora morgonrock, osminkad men med lite svart under ögonen av sminket jag inte fick bort i duschen igår, håret stod åt alla håll och kanter och så kände jag att jag hade dregel vid mungipan... hahaha...

Ja, jag säger då det.. tur jag har min prins!

Dem va iaf jättetrevliga och jag ringde upp Dennis så han fick förklara vad dem skulle ställa allt... och dem är fortfarande kvar, hundarna skäller på dem. Dem har två stora lastbilar fulla med material till oss som dem lyfter ner med kranar m.m.

Om några timmar kommer Dennis hem en snabbis, för vid 13-tiden ska han till Kalmar och till sjukgymnasten. Jag har inte bestämt om jag ska stanna hemma eller följa med.. men jag känner att jag nog få bli hemma.

Imorgon om jag inte blir sjukare så ska jag in till stan och träffa min gulliga arbetskamrat Agnete. Har inte träffat henne sen i somras då vi fikade sist. Så det ska bli jättekul. Och så skulle jag lämna bilen me, för vi ska få dit den nylackerade kofångaren igen. Vi har ju kört en vecka utan nu..

På lördag ska vi vara hundvakt till två hundar =) Ska ha svärmors chihuahua/papillon Nea och min syrra ska på bröllop då, så då ska vi ha hennes pudel/puff Malou.. Och så är det Holmsjömarknad då.. Så dem får väl följa med oss dit båda två =) Våra stora bjässar får stanna hemma. Se om man hälsar på Pauline, Molly och Henrik när man ändå är i Holmsjö då =)

Ha det så bra!

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch då, det var inte kul att läsa :( Hoppas ni mår bättre snart!!

Haha ja det måste vart en vacker syn ;) Skönt att grejerna kommit nu så det kan bli klart :)

Får hoppas att du orkar med att träffa henne :)

Hoppas kofångaren blev bra nu med :)

JAAAAA det tycker jag att ni ska ;) Saknar dig ju!! Här e fullt med hundar så 2 till gör ingen större skillnad :D

Puss

2010-10-05 @ 11:44:38
Postat av: Jenny

Uschusch!! Hoppas ni kryar på er!!

Puss

2010-10-05 @ 17:15:18
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback