Sista shoppingen!

Hej!
Igår vad jag med syrran (Annika) i stan. Det blir den sista shoppingrundan nu i graviditeten. För det var sjukt jobbigt och jag var helt slut sen. Somnade nån timme på soffan när jag kom hem och sen la vi oss tidigt och sen sov jag längre än vanligt i morse (bortsett från kissetur på natten då).

Vi hade iaf en trevlig dag. Jag fick tag på bra saker. Blev bl.a. en varm mössa till bebis, en åkpåse (köpte Emmaljungas vinteråkpåse... i brunt fick det bli.. jag älskar brunt.) Jag fyndade ett fint påslakanset till spjälsängen och en mysig lekfilt att ha på golvet (fast den används ju inte första månaderna)... men endel saker kan man inte låta bli. Blev nån snuttegrej och dregellappar, och så lite fler sköna underkläder till mig och en mössa till mig me :) Och lite annat smått och gott!
Bjöd syrran på Thairestaurangen i stan... den goda buffén! :) Sååå gott!

Idag blir det en skön hemmadag.. håller på att få upp värmen i huset och jag tvättar lite och så..

25 dagar kvar till bf! ;)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt att ha allt redo för bebis nu :) Jag va ju inte så smart så jag köpte hem så mycket så fick ju ta det mesta i slutet av graviditeten o det va sjukt jobbigt så jag förstår dig! Bara ligga hemma o växa som gäller nu då ;) Puss

2010-10-20 @ 13:02:36
Postat av: Jenny

Skönt att vara klar med allt!! Tror mest man vill ligga hemma och mysa med bebis den första tiden sen! Inte springa på stan direkt!

Puss

2010-10-30 @ 13:38:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback