♥ Bebis lilla sovplats ♥

Hej!
Igår som ni säkert kunde se från förra inlägget så var det ju så klart spjälsängen som vi monterade ihop och bäddade fint i ;-D ♥ Vi är supernöjda med den och hoppas även att vår lilla bebis kommer va lika nöjd :) På måndag är det 5 veckor kvar till Bf.. så skönt att ha det redo.. innan Dennis operation och allt.. Det var ju han som skruvade ihop den och så bäddade vi den tillsammans.. så mysigt och man får ju max längtan efter bebis ;) Fast det har vi ju haft några år nu... men aldrig varit så nära som nu ;)

Här bjuder jag på lite bilder!
 
Spjälsäng från Baby Dan, Manhattan. Spjälskydd från Lilla spöket Laban, Påslakanset från Polkadot Design, En liten härlig filt från Babyproffsen och min nallebjörn Björne som jag fick när jag låg på BB ;)

Laban och Labolina som kommer vakta över bebis =)
 
En elefant ;)

Jag och älskade bebismagen... längtar efter dig lilla mirakel.. längtar tills du får sova sött i sängen ♥

En nöjd och glad jag =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Awwwww så mysigt det blev!!! =)=)=)

Bebis kommer nog sova gott där kan jag tänka mig!!

såå roligt att göra iordning och förbereda allt!!



Pussa

2010-10-02 @ 22:51:27
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Tea

Vad fint det blev och snygg säng..spjälskyddet såg fint ut..passade bra där.Bara innehållet som väntar.:)

2010-10-03 @ 19:15:47
Postat av: Jeanette

Det ser jättemysigt ut. Bebisen kommer att stormtrivas :-)

2010-10-03 @ 20:28:34
Postat av: Pauline

Åh så fin den var, där kommer bebis trivas ;) Puss

2010-10-05 @ 11:38:08

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback