Vår helg!

Hej hej!
Nu är snart helgen över. Har varit en bra helg.

♣ Fredagen åkte Dennis och jag in till stan efter att han slutat jobbet. Handlade endel grejer.. som amnings- Bhar, jag fick en Miniplattång av Dennis från Björn Axén som var jättebra! Lite nya sköna mjuka trosor som jag ska ha med till BB och Dennis köpte ett par mysbyxor till sig själv. Han kommer ju leva i mysbyxor sen efter operationen. Sen blev det en liten filt till bebis me :)

♣ Vid halv 8 på kvällen åkte vi in till Lyckeby igen. Tillsammans med Dennis två bröder, Lina, svärföräldrarna och Dennis brorsöner hejjade vi på Dennis lillasyster Jonna som spelade innebandy match... det blev 2-2.. en spännande match.

♣ Därefter åkte vi hem och jag kollade på Idol som jag självklart hade spelat in och blev glad att det var Sassa som åkte ut.. hon tillhörde inte mina favoriter ;P

♣ Hela lördagen var vi hundvakter. Var kul och vi tog en sväng till Holmsjö marknad. Köpte lite Brända mandlar och honung med smak av apelsin som jag älskar. Och så blev det lite kroppkakor me för min del o en burgare till älsklingen.

♣ Dennis var iväg en sväng på morgonen på tippen. Hela bilen + ett släp fullt med skräp o bråte från utbygget. Och så har han jobbat lite me på utbygget... Isolerat lite m.m.

♣ Sen var det mest slappt på kvällen. Kollade på Dansfeber o lite så.. Jag var rätt trött efter dagen och vid 22.30 hämtade Annika sin hund. Dem hade ju varit på bröllop =)

♣ Idag söndag har jag hunnit med massor.. vi gick upp ganska tidigt. Började morgonen med frukost.. rostat bröd och kall oboy =)

♣ Dennis har gjort massor på utbygget. Nu är han hos grannen (min systerdotters pappa) och fixar med lite elgrejer. Och när han är klar där ska han fortsätta med utbygget. Joel och svärfar kommer hit och hjälper honom få dit altandörren.

♣ Och jag gör med lite nytta med en del pauser emellan. Har hängt in tvätt i garderoben, tvättar och eldar. Ska om jag pallar ta och dammsuga lite me. Så måste jag laga nån mat me.. Funderar på att bara ha lite Pytt i panna (Oxpytt) idag med stekt ägg och rödbetor...
Ja det var väl helgen så långt, tror inte det händer så mkt mer än det jag redan skrivit..
Hoppas ni har haft en bra helg!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojoj, effektiv helg låter det som!! Skönt när man hinner med myckt =)=)

Pok

2010-10-11 @ 15:35:40
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback