Utmanad

Har blivit Utmanad av Milla :)

4 Tv program
Idol, Halv 8 hos mej, Förkväll, Äntligen Hemma

4 saker jag gjort idag
Varit hos barnmorskan, ätit frallor, bloggat, Kollat på tv

4 saker jag längtar efter
Bebis, att få utbygget klart, Dennis sjukskrivning (så han e hemma hos mig), Fotografierna

4 saker på önskelistan
En bra förlossning, En ny soffa, En matsalsgrupp, En braskamin

4 saker som jag avskyr
Spindlar, otrevliga människor, sjukdommar, bråk

4 saker jag tycker om att göra
Umgås med nära och kära, känna bebisen i magen, gosa, Äta gott

4 saker jag har ätit idag
Nöt- Creme, frallor, Kiwi, druckit smultrondryck


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad roligt att få läsa :)

Äntligen kan jag kommentera igen, har bara fått felmeddelanden i flera dagar..



Jag ska pyssla lite med att sy mössor till barnen och göra textiltryck :) Ska prova att göra påslakanset också :)



Kramar

2010-10-11 @ 19:55:49
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback