Barnmorskebesök!! :)

Hejsan!
Barnmorskebesöket gick himla bra! Vägde mig, kollade blodtrycket, pratade lite smärtlindring och om höften m.m. Hon kollade inte blodsockret idag :) Men det ligger ju inte så högt ändå.. bara hon som var nojig vid förra besöket.

 
Bebis hjärtljud: 141 slag
Sf- måttet: 31
Mitt blodtryck: 110/70
Min vikt: 63-64 kg

Och vet ni bebis har fixerat sig!!!! ;D Så gött!



Fick med Födelseplanen också som jag ska ha med till förlossningen. Om hur det känns inför förlossningen och att bli förälder, om smärtlindring, amning m.m. Så där kan man skriva lite hur det känns m.m. =)

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så skönt att bebbe fixerat sig!! :D Tror minsann att er lill* bebis kommer titta ut innan BF!! Men H*n får minsann vänta nåra veckor till :P TÄNK om du å jag kommer ligga inne på förlossning samtidigt!!!!!! Shit va kul! :P



Puss

2010-09-15 @ 18:38:41
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Härligt gumman! Vad skönt att allt verkar bra och att liten har fixerat sej :)

Vad tror du det är för nån som gömmer sej därinne?

Tror ni samma sak du och Dennis?



Kramar

2010-09-15 @ 18:51:46
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Svar:

Jenny: Haha, njae.. jag tror jag kommer få gå över ett par dagar =) Men det skulle va coolt ;) Puss



Milla: Ja, det är skönt! :) Det är väl därför det trycker så in i norden på blåsan hela tiden ;) Jag tror att det är en pojk där inne, Denne har hela tiden trott på en flicka... men började tveka lite efter ultraljudet igår.. så nu vet jag inte vad han tror.. det vet han nog inte själv heller :) Puss o kram!

2010-09-15 @ 19:15:23

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback