Förlossningen och BB ;-D

Tjohej!
Här kommer ett inlägg till ;)
Ikväll har varit en mycket spännande, känslosam och intressant kväll... Vi har nämligen tillbringat 2 timmar på förlossningen och BB :)

Men ingen bebis som tittat ut.. nädå ;) H*n stannar där inne i magen ett tag till för att växa till sig!

Men Dennis och jag har varit på visning! Det var verkligen en speciell känsla att gå in där! Läskigt, kusligt, massa rysningar, fjärillar i magen, pirr, spänning, nervrositet, och en underbar känsla med massa glädje och längtan... Ja ungefär så kändes det ;)

Det var en bra grej att gå på.. så man får lite inblick  i det hela.. och plötsligt känns allt ännu mer verkligt... snart är det jag som ligger där på förlossningen i förlossningsrummet i förlossningssängen och föder vårt barn och Dennis och jag blir mamma och pappa!!!

Usch det är så man gråter när man tänker på det... det är så nära nu! Så underbart!

Efter informationen och rundvandringen var slut skulle jag lämna lite blod till blodgrupperingen.. och då fick jag lägga mig i den här förlossningssängen! Var en speciell känsla... lite läskigt faktiskt :)¨

Nu blir det snart sängen efter en kväll med mycket intryck och känslor!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Tea

Härligt!..vad länge ni var där.Att man kan känna så många känslor samtidigt:)spännande..nu är det nära...fick ni inte se några bebisar och föräldrar på BB?.



2010-09-21 @ 22:38:39
Postat av: Milla

Spännande gumman!! Snart, snart :)



Kramar

2010-09-21 @ 23:40:52
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Svar:

Tea som tur var hörde vi inga skrik iaf :P Men vi hörde en man (läkare?!) som sa att nån va öppen 5 cm och pratade om EDA hehe..

Jo då visst såg vi bäsar.. men inte så många dock.. Det var verkligen en häftig upplevelse som får en att längta ännu mer.. det kändes mer verkligt helt plötsligt men ändå skrämmande! Man får lite rysningar när man tänker på det. Förlossningsrummet var mest otäckt! Och jag låg ju i färlossningssängen när hon tog blodproven på mig! :P

2010-09-22 @ 08:05:15
Postat av: mamma

Vi får bara vänta nu. Kram på er.

2010-09-22 @ 11:16:18
Postat av: Tea

ok..vi fick aldrig se förloss rummen,Var upptagna då.Man hade nog blivit rejält nervös efter man hört vad doktorn sade..:)

2010-09-23 @ 00:46:40

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback