Jävla Värk och musen!

Hejsan!
Fy vad seg jag är idag! Har sovit som en kratta i natt igen. Vaknat och som vanligt haft så ont på min vänstra höft. Blir galen på den, att jag ska ha så ont varje natt/morgon när jag vaknar! Och det spelar ingen roll hur jag ligger i sängen.. på vänster sid, på höger sid, på ryggen, med kuddar hit och dit! Så nu har jag ringt till sjukgymnasten som ska skicka en remiss till sjukhuset så jag får prova ut nåt för höften som jag kan ha på mig på natten. Som förhoppningsvis hjälper. Eftersom jag har så ont i den just när jag vaknar och inte kan somna om och detta så gör ju inte tensen någon nytta heller.
Så hoppas det går fort nu för jag blir tokig. Min sjukgymnast ville ju inte göra så mkt nu heller eftersom jag är så långt gånget och att det är risk att man sätter igång nåt då. Och det vill vi ju inte! Aja.. hoppas man hittar nåt då som hjälper! För att ha så ont varje varje varje natt/morgon vill jag verkligen inte ha längre. Har stått ut länge nog.

På fredag ska även Dennis till sjukgymnast p.g.a. sitt ben, han ska väl göra lite övningar o grejer nu innan operationen. Hoppas han kan gå på det efteråt.. för när han va hos läkare sist och läkaren grejade med benet så hade han ont i flera dagar efter.. stackarn! ♥

Nåja... när Dennis steg upp i morse så var katterna helt tokiga!! Helt extas var dem! Och Dennis undrade ju så klart varför... jo för en mus hade tagit sig in i huset!!! En ganska stor mus faktiskt.. Så den jagade ju dem.. men till slut fick Dennis tag på den.. så nu är den inte kvar i detta huset mer om han nu lever... päckliga djur. Inte för att jag är rädd för dem, men dem känns ju inte så fräscha precis ;P Undra vart den tagit sig in egentligen!?

Nä, nu ska jag nog hoppa in i duschen så jag vaknar någon gång... har sovit till och från till halv 11 idag.. varit uppe ett par ggr me... Vid 16-tiden ska vi ju till barnmorskan och jag får väl gå dit hungrig.. har precis ätit 3 mackor.. men äter jag förnära besöket och hon kollar blodsockret går hon väl upp i taket igen... bara för det legat runt 7+ de två senaste gångerna. Så nu orkar jag inte höra det gnabbet mer om sockret :P

Jag hör väl av mej senare om hur det gått idag!

Ha en bra eftermiddag så länge!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas de går bra hos BM... Drygt att hon ska va så kinkig me ditt socker... kan väl inte du hjälpa! Är väl upp till henne att hjälpa dig kan man ju tycka!

Hoppas du får nåt som fungerar till höften!! Mitt bälte är väl lite så där tycker jag... Men de använder jag ju dagtid.



Puss å kram

2010-09-15 @ 17:05:40
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback