Kalas =)

Tjohej!

Idag har man varit uppe tidigt som vanligt :) Dennis ställde klockan på 7.00 för att hinna med så mkt som möjligt med utbygget.. och svärfar har varit och hjälpt honom också.. så hela taket är nu lagt.. nästa grej är att papp ska på :) Sen börjar han att göra klart väggar :)

Vi hann med att åkta till Getnabos småskola för att lägga våra röster me...

Vid 13- tiden körde jag bort till svärmor och hjälpte henne att göra kroppkakor, som Dennis bror Joel (som skulle firas) hade bestämt..

Var mycket gott vill jag säga :) Och efter det blev det tårta! Supergott! Var kul med kalas :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, kroppkakor som är så gott! Var väldans längesen jag åt det dock..



Kramar

2010-09-19 @ 22:15:37
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mmmmm jag älskar Kroppkakor!! Gör dennis mamma gråa lr vita?



Pussa

2010-09-20 @ 14:11:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Svar:

Dennis mamma är från början en Ölänning ;) Så det blir äkta Öländska kroppkakor... Så gråa =) Puss

2010-09-20 @ 14:34:55

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback