♥ Min älskling ♥

Idag tog Dennis en timmes sovmorgon.. han skulle till Kalmar och sjukgymnasten.. Men efter ett tag kom han upp till mig och sa att dem ringt och sagt att sjukgymnasten tyvärr var sjuk, så det blev intällt...
Så typiskt.. då kunde han ju åkt och jobbat som vanligt.. men men, skönt att dem ringde innan han kört mot Kalmar iaf!

Han ringde senare till Ortopeden, för att höra om dem bokat in honom för operation ännu...
och det hade dem.... (han får hem papper om det snart).. men den 28 oktober är det dax...

Usch jag är nervös... lilla gubben! Tycker inte om att han ska sövas och så och att jag inte får vara hos honom. Och sen allt han ska gå igenom efterråt med all smärta och den långa rehabiliteringen..
Men det är ju nåt som måste göras..

Det kommer ju va underbart skönt att ha honom hemma hos mig.. och operationen kommer ju ske endast 17 dagar innan beräknad förlossning... och han blir sjukskriven 2-4 månader.. det återstår att se...

Uschamej.. min älskling ♥ 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Uschusch!! Men det kommer väl bli skönt efter opn att slippa ha ont kan jag tänka mig! Hoppas rehabiliteringen går bra!!



Puss

2010-09-23 @ 18:17:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback