Sängen!! :)

Just det ja! Innan när jag låg och slumrade så ringde mobilen och väckte mig!
Det var från Babyproffsen, som meddelade att själsängen har kommit!! ;D
Tjohoo!!! Ska bara se till att hämta den också! :) Se när vi hinner, kanske förhoppningsvis nu i veckan iaf!


Ska bli spännande och kul sen att bädda sängen :) Den är gräddvit och så har jag spjälskydd från "Lilla spöket laban"... Känns som vi har mkt saker kvar att köpa.. madrass, täcke, kudde, mobil till säng och skötbord och nån sån till vagnen, badbalja med tillbehör m.m.

Aja, lite i sänder så... Man måste ju inte ha allt hemma innan bebis kikar ut heller ju :)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh så roligt!! Skynda hem å bädda den vettja :P:P Är ju nyfis ;)

Usch ja.. det är ju så mkt man ska ha till sängen... inte bara en säng liksom!! Jag måste kolla igenom vad jag har egentligen... hmm...



Vad är de du menar att du ska köpa till vagnen förresten?? trög



Puss!

2010-09-15 @ 17:03:49
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha ja jag måste ju hämta den först =)och måste ha madrass o så innan jag kan bädda den ;) Men jag väntar nog med det ändå till det är några veckor kvar..



haha det till vagnen jag menade är en sån leksak.../mobil grej som man sätter så bebis kan kolla på den.. vet inte vad det heter, men du vet vad jag menar nu va?! :) Pusss

2010-09-15 @ 18:30:43

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback