Stan o presenter

Hej hej!
Igår var jag inne i stan med min kusin Tea.. eller Terese som hon heter ;)
Köpte massa presenter till Dennis nyfödda brorson Elias :) Och så fikade vi på Café 1344 på Wachtmeister. Köpte lite till min bebis me och när jag skulle bege mig till bilen gick jag inom H&M och hittade en mamma-tunika på rean me :)

Senare åkte Dennis och jag bort till svärmor för där var Lina, Phille och den lilla besen.. så dem fick öppna presenter och så åt vi middag där..

Denna tunikan på bilden nedan köpte jag.. men fick så mörk bild, så har försökt ljusa upp den lite... där av den dåliga kvalitén hehe... orkade inte ta nån mer bild så... :P Gick även in i graviditetsvecka 32 igår ;) Åååh jag börjar bli så nervös!!!! Så spännande och underbart allt ska bli!!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så skoj att köpa bebiskläder!! =) Och tunikan va jättefin =)=) Ja herregud... nu börjar man allt bli nervös!!! :S :S Men allt kommer nog gå bra hoppas jag!! :P



Pusss

2010-09-14 @ 20:47:48
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Förstår att du börjar bli nervös nu! Snart har du med en bebis hos dig :) Magen växer på bra! <3 Puss

2010-09-14 @ 21:05:58

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback