Fullt upp idag ;)

Hejsvejs!
Har nyligen kommit hem, har varit hemmifrån sen innan 9 i morse.

Först körde vi till Kalmar på ett mycket efterlängtat tillväxtultraljud (eftersom vi genomgått ivf +  att jag har graviditetsdiabetes). Sen åkte vi bort till Skanska i Kalmar där Dennis gjorde nåt snabbt jobb.
Sen blev det en sväng till Baronen, där vi köpte födelsedagspresent till Dennis bror Joel som ska firas på söndag.

Efter det körde vi till Torsås och in på banken där vi satte in pengarna som vi fick för Dennis Volvo (för tjohoo igår blev den såld!!!)

Sen körde vi till Karlskrona och åt Amerikansk buffé på Bryggarberget/utkiken... sååååå gott!! Det var första gången vi åt lunch där och absolut inte den sista. Dem har olika buffeér för varje dag.. och idag var det då Amerikansk! Mums!

Sen körde vi på lite andra ärenden.. och till Dennis jobb och till Maxi...
Sedan var det dags att bege sig på föreläsning. Vi hade bokat in det för några månader sen.. Föräldrarinformation av försäkringskassan. Hon var jättetrevlig som föreläste och tiden gick fort.. höll på knappt två timmar.

Så nu är vi äntligen hemma! :)

Väntar på att "Halv 8 hos mig" ska börja och därefter är det Idol :)
Så resten av kvällen kommer jag va här i soffan!

Ha det bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag har hört att de ska vara god mat på Bryggareberget... Och amerikans Buffé låter ju inte helt fel :P:P



Puss å kram

2010-09-14 @ 20:46:16
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback