Utvilad i höstrusket & Mys med tända ljus!

Åååh så gott! Har sovit hur gott som helst i natt... vaknade nån gång för att kissa bara.. och så sov jag till halv 10!!! Såå gott =) Annars brukar jag va som skalman när det gäller att vakna på exakt tid ;) kl.08 för mig.. men brukar va pigg då också, men det var skönt med en riktig sovmorgon me!

Idag är det fortsatt höstrusk ute.. Alla löven är i stort sätt gul/orange och börjar falla, det är grått, blåsigt (nästan som storm) och regnigt. Rätt mysigt att bara kunna va inomhus då med tända ljus ;)

Så här ser min frukost ut idag.. och gör nästan varje morgon.. gottigott!

Mys med ljus i höstrusket!


Senare idag ska Dennis och jag på Föräldrarträffen. Skulle få lite information om förlossning och smärtlindring. Men jag känner mig ganska beläst i det området. Men alltid bra med lite extra genomgång. Jag vet ju redan vad jag vill ha för smärtlindrig o.s.v. =)

Imorgon har jag inte ett dugg inbokat.. sååå skönt! Så då ska jag nog tvätta alla bebiskläder och lägga dem i lådorna =) Kul!! :D

Onsdag ska bilen lämnas in på lackering.. eller dem ska ta den bakre spoilern/ kofångaren för det är nån repa på den som vi vill fixa till :) Så nu får jag köra utan i typ en vecka.

Ha en fin dag i höstrusket!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tea

Vad har du bestämt för smärtlindring?..vad gick det till att laga bilen? Vi betalade 3000kr i självrisk.Dem var tvugna att byta hela bakluckan.Skulle kostat 20000kr..sjukt dyrt ju..tur vi har helförsäkring.

2010-09-28 @ 22:09:30
Postat av: Jenny

Jaa visst är de mysigt me höst!! <3 Å denna hösten/vintern lär ju bli den bästa i vårt liv =)=)



Pussa

2010-09-29 @ 21:44:26
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback