Vart tog veckan vägen?? :)

Ja jag säger då det... redan torsdag!! OMG, denna veckan har sprungit iväg. Jämfört med förra veckan så har jag ju haft nåt inplanerad varje dag denna veckan =)
Så snart är det helg igen..!

Idag ska jag köra in och lämna min BMW för alltid. Känns lite motigt, men inte så mkt ändå. Hade nog kännts värre att sätta ut den på blocket och inte veta vad man skulle ha för bil istället. Men nu har vi ju vår fina Santa Fe som vi är helnöjda med.
Igår lämnade jag ju den för service och besiktning och hämtar hem den vid 16-tiden idag igen.

Igår var jag även på stan med min kusin Tea och syster Jenny var med en stund också. Hittade present till lilla Molly. (Hoppas att jag får träffa henne nästa vecka och Pauline me så klart!) Och så fikade vi på Åhléns.

Imorgon är det ju helg när Dennis kommer hem. Har inget planerat då. Men det blir nog läggdags tidigt, för vid 7-tiden på lördag sätter han och Emil igång med takstolarna till utbygget =) om allt går som planerat =)

Hoppas er vecka har varit bra!

Puss & Kram


Veckan har sprungit iväg....!! :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja skönt att ni har en bil så ni slapp leta efter det oxå :)

Oj ska de redan börja på takstolarna, detta går snabbare än toaletten tycker jag ;) Iofs så slipper ni ju vänta på massa olika hantverkare hela tiden :) Duktig han e Dennis :)

Jag e så nyfiken på vad det kan vara för present ;)

Puss

2010-09-03 @ 15:42:20

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback