2 h promenad

Hej!
Det var verkligen längesedan jag rörde på mig. Har inte alls haft suget.
Men idag hade den underbara vårsolen vågat sig fram ;) Den skäms nog att stå i rampljuset efter vintern verkar det som annars :P Men idag skiner solen mer än va den gjort tidigare detta år! =) Och det ville jag ta vara på! Så idag tog jag igen lite och rörde på fläsket!

Hela 2 timmars promenad blev det med en sovande Alexander i barnvagnen! :)

Riktigt härligt var det, såg massa vårtecken och hur glad bli man inte när man ser 3 citronfjärillar!?! Såå fina och dem lyser verkligen upp!

Solen sken så starkt att inte ens solskyddet hjälpte när solen sken mot vagnen.. men Alexander lyckades somna efter ca 10 min och vaknade igen när vi kommit innanför dörren ;)

Som tur var tänkte jag på att ta med mig en flaska med vatten =)

En liten videkiss


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi ja det gäller att passa på när man väl känner sig manad till att ut o gå ;) Duktig du var som gick så länge!! :) Verkligen härligt väder det var att gå i!

Himla bra att du tog med dig vatten :)

Härligt att Alexander sov så bra :D

Puss

2011-04-04 @ 16:07:41
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men så härligt med en riktigt långpromenad!

Förstår att han sov gott lile prinsen :)



Videkissar är verkligen vår för mej. Jag och min morfar brukade vara ute och titta efter dom när jag var liten :)



Kramar

2011-04-04 @ 19:56:34
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh så skönt med en långprommis!! Idag är man tyvärr inte sugen på de... fy va de blåser!!!!

Pussa

2011-04-08 @ 14:46:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback