Babyfotografering i Eringsboda

Hej!
Igår åkte Alexander och jag till Eringsboda för att hälsa på Jenny & Alice! :D Hade en sååå rolig dag. Vi kom dit vid 11- tiden och fick frukost.. mums mums!
När Jenny och jag träffas åker alltid kamrorna fram och det blir mååånga kort tagna.
Men igår blev det inte lika många i våra kamror. Däremot kom grannen förbi med en superkamera och massa blixtrar m.m. haha allt vad det heter.
Hon tog mååånga fina bilder på våra bebisar. Har bara sett några bilder än, men hoppas man får dem snart =)
Hade jättekul!
Jenny hade bakat en ananaspaj som hon serverade grädde till.. den var supergod, har aldrig ätit det innan. Och så bjöd hon på morotssoppa me som jag heller aldrig ätit det va me jättegott och serverades med cashewnötter och creme fraiche. Gottigt!

Här kommer några bilder från våra kameror! :P


Visst är dem söta våra charmtroll? ;) Som ni kanske ser så har de likadana sparkdräkter på sig. Jag hittade först den grå till Alexander och så fick jag syn på den rosa och tänkte det skulle va sött på våra små bebisar :)

Jennys goda ananaspaj!

Här kommer några bilder som är tagna av Linda Rydell http://ryddan.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: Pauline

Nej men gud vilka fina bilder!! Jättebra blev dem ju :) Särskilt den när Alexander sitter :)

Ja de sparkdräkterna var hur söta som helst!! O de passar så bra i dem ;)

Kul att de nya rätterna smakade bra :D Ananaspaj e supergott, har inte ätit det på jag vet inte när :P

2011-04-14 @ 11:39:17
Postat av: Jenny

Tack för en rolig dag! Jättekul att ni ville komma! Ja jag tycker bilderna på Alexander blev jättefina!! Och den sista här e sååå gullig!! Ska bli kul att se om nån av de hon tog på de båda framifrån blev bra!!!

Pussar

2011-04-16 @ 12:14:48
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback