BVC 5 månaders kontroll + (vacc)

Hej hej!
Idag var det dags för den där (INTE) efterlängtade vaccinationen. Usch vad jag tycker det är jobbigt. Jag är ju inte spruträdd, det är inte det. Utan det är för att se honom gråta så för det gör så ont. Och att man står där och är falsk och försöka lura honom med en jäkla leksak! Usch! Idag hade jag Dennis med som stöd iaf.. och det tackar jag för! ♥
Så här låg vikt och längd nu :) Han är en redig tjockis! ;)

Man märker verkligen att han är sååå "med" om vad som händer. Han fattade direkt att det var Yvonne som var den elaka tanten. Och blängde med vääldigt mörka ögon på henne efterråt och vägrade typ kolla på henne sen när hon pratade med honom.. Lille gubben ♥

Efterråt sov han en stund.. bilresan hem och en stund hemma medan jag åt lunch. Sen efter nån timme fick han jätteont i sina ben och kunde inte stå för det gjorde så ont och han grät. Men det verkar iaf gått över nu. Men han har fått feber.. 38 grader. Men hoppas att han sover bort den sen i natt =)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha så häftigt att de verkligen förstår vem som gjort dem illa :P

Hoppas han förlåtit henne till nästa gång :)

Ja han växer på bra din lille kille :D

Puss

2011-04-22 @ 11:35:49

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback