Dennis ♥ Hanna



Idag är det en riktig kärleksdag!

Dennis & min dag!

Vår årsdag!



Idag firar vi 4 år tillsammans!

Och det ska vi fira här hemma med god mat.

Det blir trerätters middag och lite bubbel (alkoholfritt).

Det blir även bubblande i badkaret ;)

Och massor med tända ljus!


Dennis är en sådan underbar person. Jag älskar honom så enormt mycket. Jag älskar vår underbara son!
lycklig att jag har er!
Utan er vet jag inte vad jag skulle gjort!
Jag har aldrig varit lyckligare!





Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh grattis min älskade vän! :)

Jag e så enormt glad över att du funnit lyckan <3

Låter som att ni hade en riktigt mysig dag :)

Puss

2011-04-08 @ 11:27:59
Postat av: Jenny

Aw mys! Vad ska ni hitta på nästa år då? 5 år då juh!!!

Pusss

2011-04-08 @ 14:32:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback