Engman

Hej!
Fast jag glömde katterna igårkväll, så verkar de inte ha fått nog av att va ute.. Eller Engman rättare sagt.. Men har inte haft tillfälle att springa ut med dem idag, för Alexander har bara sovit 20 min sen vi steg upp och då passade jag på att äta.
Tar ju en stund.. först ta in dem i transportburarna, ta ut dem i rastgården, sen in o hämta mat o vatten och ta ut det till dem. Så sånt får jag passa på med när plutt sover.


Jag önskar så att jag inte bodde så nära den här jäkla vägen :( Så dem hade fått vara ute när de velat och hur mkt de velat. Tur att de har stor yta att röra sig på här inne, och att dem har en rastgård där dem får va mkt..

Jag skulle vilja ha som en tunnel typ ut till rastgården. Såg nåt liknande på en blogg/hemsida en gång.. Superhäftigt och då kunde katterna gå som de ville.. men vet inte hur man skulle göra den...?!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja det tar ju ett tag att fixa ut dem, särskilt när vem det nu var som springer iväg när buren dyker fram ;)

Åh vad bra det hade varit med en sån tunnel!! Stod det inte nånstans hur de hade gjort den?

Puss

2011-04-27 @ 14:14:43
Postat av: Jenny

Fina Engman!

Ja va käckt de lär med en tunnel ut! Ja frågan är väl hurm an gör de... Kan inte Dennis fixa de då?? :P



Puss

2011-04-28 @ 22:43:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback