God morgon!

God morrn´ på er!

Gud så skönt.. det är typ 3e eller 4e natten som jag inte behövt amma Alexander, utan han har nöjt sig med nappen! Och så har han vaknat vid 5-7 tiden och fått mat! Men somnar sen om igen! Jag är riktigt trött på morgnen ändå... sängen drar liksom i mig om att jag ska ligga kvar. Men så fort jag rullat upp, klätt på mig och om Alexander också vill upp, så piggnar jag till :)
Skönt att sitta o kolla lite på Nyhetsmorgon och Efter Tio...


Idag ska jag se om jag ska skriva en Veckans matsedel. Känner mig lite tom på ideér så en del lär väl likna tidigare matsedlar.
Jag tror det blir en promenad också, för solen skiner! Ikväll ska Dennis träna med fotbollen.. så då blir jag & Alexander själva några timmar till..

Ha det gott!!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vad skönt att inte behöva nattamma :D

Hoppas han fortsätter vara lika duktig! Sover han i sin säng lr? ;)

Härligt att du piggnar till när du väl kommer upp iaf :)

Oj det blir en lång dag för er att vara själva då :P

Får komma till dig nån måndag då o hålla dig sällskap en liten del av dagen iaf ;)

Puss

2011-04-04 @ 16:28:37

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback