Heldag

Hej!
Idag fick Alexander o jag äääääntligen en heldag med pappa Dennis. En efterlängtad och uppskattad sådan! ♥
Vi började med sovmorgon och låg och drog oss en ganska lång stund..

Lillplutt låg och babblade för fullt med sina fötter.

Sen satte Dennis igång och rensade i pannrummet och i sitt elförråd/garage.. och jag grejade inne med lite disk o pysslade om o underhöll Alexander.

Vid halv tre åkte vi till Fågelmara för att kolla på Dennis fotbollslag (Nopeln).. dem mötte Eringsboda och slog dem med hela 5-1 haha ;) Jag är så himlens bollrädd bara så e glad att Dennis inte spelade idag :P Här e några bilder!

Jag & Alexander... kolla in min snygga utväxt! :P Dags att färga igen!

Älsklingen ligger på en filt på gräset.. va lite stark sol så han fick ligga med gumpen mot solen o fotbollsplan :P

Prinsarna


Väl hemma sen så blev det premiärgrillning... Hade lagt fläskfilé i marinad som vi grillade, sen en lite för välgrillad majskolv, köpe-klyftisar, beasås o tzatziki.. mums!
Ser inte så gott ut... men köttet blev göttigt! =)

Premiärgrillning!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vilken härlig dag ni hade, skönt med att solen sken så fint :D

Gottigt med grillat!! :)

Puss

2011-04-18 @ 09:35:08
Postat av: Jenny

Mmmmm så gott med grillat!!! :D Skönt att ni hade en mysig dag hela familjen!



Puss

2011-04-18 @ 21:34:47
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback