Utkiken....

God kväll...
Får snart bli sängen här känner jag. Lillprinsen har somnat här i min famn.. Och så här sent brukar jag inte va uppe. Men vi va hemma sent ikväll, så har man blivit sittandes här framför dumburken.

Ikväll har vi varit på Säbyvallen i Ramdala och kollat på fotboll. Det va Nopeln som mötte Ramdala. Tyvärr förlorade Dennis lag med 2-1 till Ramdala. Men det var en spännande match.

Imorgon ska Dennis va med och spela. Han är ju inte med i A-laget sen han skadade knät och nu efter op o allt så får han mjukstarta och få upp kondition o allt igen :) Man e bara rädd att han ska skada knät igen.. men han e ju som en åsna..... -envis :P

Jag har inte riktigt bestämt om jag ska me imorgon. Vill ju så gärna se Dennis spela. Men jag är ju så förbannat bollrädd. Plus att det blir många timmar iväg. Jobbigt med amning o så, men får väl amma i bilen i så fall. Men vart fanken ska jag sitta. Det va en himla dum plan med läktaren nära och bollen flög flera ggr mot publiken åt alla håll o kanter :( Åååh beslutångest!

Får ju se me hur Alexander mår..

Aja får sova på saken...

Efter fotbollen ikväll så åkte vi till Mc Donald´s och tog med oss maten vi köpte till Bryggareberget/ utkiken o åt där... åååh det är såå fint. För er som inte känner till det så är det ett berg man kör upp på. Där finns ett vattentorn och en restaurang bl.a och så kan man köra och ställa sig på en parkering typ med utsikt över heeela Karlskrona! Jag tycker det är vackrast på kvällen/natten när man ser alla lampor i hela stan och havet som månen lyser opp.

Här är en googlad bild

Det är taget mot infartsleden och Pantarholmen, Saltö m.m som man kan se.

Nä fyy nu e klockan tolv!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch det lät inge vidare att det flög bollar så :/

Hoppas det går bättre för Dennis o hans lag idag :)

Javisst e det fint där :D

Hoppas du sov gott sen ;)

Puss

2011-04-22 @ 11:44:30
Postat av: Jenny

Mkt fotboll nu för tiden tycker jag :P

Mysigt på utkiken... Himla fint på kvällen!

Puss

2011-04-28 @ 22:54:49
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback