Jennys 30 års kalas


Fina prinsen. Han fick en jeansjacka och keps av farmor idag =)

Alexander med sin Gudmor

Min kusin Tea, Pappas tjej Ann-Christin o födelsedagsbarnet Jenny =)

Pappa, Alexander, Annika i solen.. men lite kyliga vindar minsann

Jenny =)

Mamma med min systerson Devin

Mamma och Alexander

Jenny bjöd typ på det jag hade på Alexanders dop.. Exotisk grillplanka mmmums! Hon hade även bakat foccacia, gjort gräslökssås, fransk potatissallad m.m.

Foccacia, ost o kex, sallad, sallad med oliver, fetaost och gurka.

Blommor och blad och presenter =)

Far och son



Jennys sambo Mats och hans far, därefter mammas gubbe Conny.. sen ser jag inte.. min kusin tea här närmast.

Jenny precis öppnat parfymen från oss =)

Conny busar med Alexander och mamma bredvid

Var en trevlig dag! =)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken liten tuff kille! Så söt i sin nya jacka! Å snygga kebban också!

Skoj med kalas! Vad var de för parfym ni hade köpt? =)

Pussae

2011-04-30 @ 23:51:24
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mums vad gott det där såg ut! :)

Kul att hon tyckte om presenten :)

Åh vad fin han blev (som alltid :P)

Så söt i nya skorna med :D

Puss

2011-05-03 @ 16:07:45

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback