Lördag

Lördagen snart förbi.. sitter och kollar på Beck- Levande begravd.. det är verkligen den bästa och mest skrämmande Beck- flmen som gjorts!

Idag har varit en bra dag. Vi har varit ute flera timmar på förmiddagen. Dennis har satt panel på plats på ena delen av utbygget. Jag busade med vovvarna, katterna var ute i rastgården och Alexander sov en stund i vagnen.

Lillprinsen ♥

Engman spanar på vår-fåglarna

Turbo.. jamar mest hela tiden och vill in, men lite frisk luft skadar minsann inte!!

Dennis duktig.. har gjort klart nästan hela sidan dag.

Hundarna busade

Jag och plutten

Acira framme och hälsar

=)

familjen ♥

Efter några timmar ute gick jag och Alexander in. Jag städade skötbordet och handfatet och putsade spegeln i badrummet.
Och sen åkte vi bort till Alexanders farmor och farfar på middag.. och där var hela gänget.. Joel, Thina, Hugo, Malte, Jonna, Phille, Lina och Elias och så vi..
Jonna klippte Dennis och klippte topparna på mig och fixade till några fjun på Alexander ;)

God natt med er!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Härligt att vara ute så mycket, skönt nu när våren börjar komma ;)

Snart e panelen på plats då, klarar han en sida på en dag då lär det gå fort :D

Fina ni e <3

Puss

2011-04-03 @ 19:10:58

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback