Oups!

Hej! Vet ni vad jag kom på igår klockan halv tio på kvällen!?!?

Katterna! Shit katterna! Dennis katterna!

hahaha

Stackars mina kisar som har en sådan dålig matte. Halv tio på kvällen kom jag på att dem var kvar i rastgården.
I mörkret. Dem ser ju i mörker, men jag vet att Turbo e aningen mörkrädd :P

Stackars kisarna...

Hur tankspridd får man vara..

Jag skulle hoppa in i duchen innan läggdags och brukar ju alltid gå o prata med dem och så. Så kom jag på att dem va där.

Jag kan ju säga att dem va himla glada att få komma in.. eller iaf Turbo.. Engman tycker bäst om att vara där.

Idag får det bli en innedag för deras del =)

Hihi

Puss!


Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHAHAHA din virrpanna ;)

Tur iaf att det inte var massa minusgrader ute :P

Skönt med att du kom på det innan ni gick o la er! :)

Puss

2011-04-27 @ 14:11:49
Postat av: Jenny

Haha ojdå :P:P

Tur ni inte hann lägga er å somna iaf :P Jobbigt om du vaknat mitt i natten å kommit på de :P haha!



Pussar

2011-04-28 @ 22:44:24
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback