Sjuk & Besök

Hej på er!
Idag är jag uppe med tuppen.. har sovit skitdåligt i natt.
Och igår mådde jag skitdåligt hela dagen, huvudvärk och extremt ont i kroppen.. helt öm liksom i nacke m.m. Så på kvällen kollade jag tempen och visst va det feber jag hade!
Eller har rättare sagt, men det har sjunkit lite.
Så typiskt att bli sjuk när man har så mkt inbokat (för en gångs skull)....

Jag fick förvarna min kompis Cicci, som kommer på besök idag.. men hon skulle komma ändå :)
Jag ska göra taco-paj och så köpte jag en blåbärspaj med gammeldags vaniljglass till, som jag ska bjuda på.
Så hoppas det smakar..

Hoppas även att jag mår bättre under dagen!
Vi hörs nog sen igen!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Nej men usch det var inget skoj! :(

Hoppas du orkar med besöket :)

Det kommer säkert smaka jättegott, du e så duktig på att laga mat :)

Puss

2011-04-06 @ 10:28:04
Postat av: Jenny

Usch din stackare :( har båda grabbarna klarat sig från det? jobbigt om lillkillen blir sjuk (och den stora me såklart :P)

Låter gott me tacopaj... de har jag inte ätit på år å dar :P

Pöss

2011-04-08 @ 14:39:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback